Procesos e Estratexias en Fotografía e Arte Contemporánea
Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Procesos e Estratexias en Fotografía e Arte Contemporánea
Código
652534014
Titulación
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Composición Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Díaz Seoane, Ángeles
Correo electrónico
a.dseoane@udc.es
Profesorado
Díaz Seoane, Ángeles
Correo electrónico
a.dseoane@udc.es
Web
Descrición xeral
Achegamento ao mundo da fotografía e arte contemporáneo como recurso para a decodificación e construción de discursos visuais que permitan desenvolver procesos artísticos de investigación en contextos educativos formais e non formais, adaptados ás diferentes etapas.
Plan de continxencia
1. Non existe modificación de contidos.
2. Mantéñense as metodoloxías docentes, adaptándose ao formato non presencial. O traballo de debate e discusión en aula desenvolverase a través das plataformas facilitadas pola UDC e correo electrónico oficial.
3. A supervisión por parte do quipo docente para a atención personalizada ao alumnado realizarase a través das plataformas facilitadas pola UDC así como mediante o correo electrónico oficial.
4. A avaliación non sufrirá modificación, mais as entregas realizaranse a través das plataformas virtuais facilitadas pola UDC.
*Observacións de avaliación: Para o alumnado que posúa dispensa académica, realizarase un exame final partindo de bibliografía facilitada polo equipo docente.
5. Non haberá modificacións nas fontes de información.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías