Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Didácticas Específicas Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Varela Garrote, Lara
Correo electrónico
lara.varela@udc.es
Profesorado
Varela Garrote, Lara
Correo electrónico
lara.varela@udc.es
Web
Descrición xeral
Dentro do perfil de formación do Máster en Didáctica Específica considérase esta materia (traballo por proxectos en Educación Física), que completa a formación do futuro docente cara a un traballo no campo do traballo por proxectos que permitan responder ás demandas sociais existentes. A educación física é unha área que ten un gran potencial para promover coñecementos, procedementos e actitudes. Ademais diso, ten un valor engadido intrínseco e é a posibilidade de aliarse con outras áreas para traballar en proxectos e abordar unha diversidade de coñecementos en todos os niveis de educación formal e non formal.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
– Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
- Aprendizaxe colaborativa
- Discusión dirixida
- Presentación oral
- Sesión maxistral
- Traballos tutelados
- Actividades iniciais
- Análisis de fontes documentais
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Ningunha.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Mantense o tempo previsto para a atención personalizada, que se realizará a través das seguintes canles, tendo o alumnado a posibilidade de seleccionar cales deles quere empregar, en función das súas necesidades e posibilidades de comunicación: titorías en directo a través da área de traballo “Teams” da UDC, mediante videoconferencia, conexión de audio ou chat; a través do correo electrónico institucional; a través dos chats e foros dispoñibles en Moodle.
4. Modificacións na avaliación:
Non se realizarán modificacions na avaliación.
*Observacións de avaliación:
Non se realizarán cambios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Na propia guía xa se indica neste apartado que "Esta bibliografía e orientativa e poderá ser ampliada durante o desenvolvemento da materia".
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías