2. Selección e secuenciación de cntidos |
2.1 Que ensinar de Física e Química. O currículo oficial como referente.
2.2 A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
4. Recomendacións didácticas e recursos específicos para a ensinansa-aprenizaxe da Física e Química |
4.1 Como promover a aprendizaxe a través de actividades. Exemplificacións
4.1.1. Actividades prácticas
4.1.2. Cuestións, exercicios e problemas
4.1.3 Outras actividades e recursos
|
5. Diseños de propoestas de ensinanza en Física y Química
|
5.1 Tomando decisións sobre que e como ensinar:
5.1.1 Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químico...
5.1.2. Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: Interaccións mecánicas, ... Tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencia)... |