Os beneficios da boa práctica deportiva ben dirixida e supervisada corretamente por un profesional das Ciencias do Deporte e da Educación Física son evidentes tras un certo tempo. Estes beneficios non deben producirse únicamente no plano físico. No ámbito da Educación Física o docente debe velar polo desenvolvemento integral do alumnado. O seu desenvolvemento no plano físico , debe ir acompañado de un desenvolvemento a nivel afectivo, social e psíquico. A educación en valores é o punto de partida para acadar melloras no plano socio-afectivo. Estes valores non só serán representativos durante as horas de Educación Física, senon que cobrarán un gran protagonismo nas tarefas e accións ás que se enfrente o alumnado na súa vida cotiá.O docente de Educación Física convértese no máximo responsabel da ensinanza de estes valores a través das clases de educación física. Ademáis, debe seguir os principios éticos e morais, educando na igualdade, para a paz, evitando expresións discriminatorias
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Actividades iniciais
- Probas de resposta breve.
- Análisis de fontes documentais.
- Aprendizaxe colaborativa.
- Sesión maxistral.
- Traballos tutelados.
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Práctica de actividade física e saídas de campo (non se realizarán e o desenvolvemento das competencias ligadas a estas metodoloxías se incorpora ás metodoloxías “Sesión maxistral”, “Presentación oral”, “Traballos tutelados”, “Probas de resposta breve”).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Mantense o tempo previsto para a atención personalizada, que se realizará a través das seguintes canles, tendo o alumno a posibilidade de seleccionar cales deles quere empregar, en función das súas necesidades e posibilidades de comunicación: titorías en directo a través da área de traballo “Teams” da UDC, mediante videoconferencia, conexión de audio ou chat; a través do correo electrónico institucional; a través dos chats e foros dispoñibles en Moodle.
4. Modificacións na avaliación
- Non se realizarán cambios.
*Observacións de avaliación:
- Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías