Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Subjects |
Didáctica. currículo e organización escolar |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Didáctica. currículo e organización escolar | Code | 652604001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Comprender a terminoloxía básica, específica e propia da Didáctica, así como os conceptos pertencentes aos compoñentes didácticos do proceso de ensino e aprendizaxe, de modo que sexa capaz de reflexionar con rigor sobre os mesmos e orientar racionalmente a súa futura práctica docente. | AJ3 AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Valorar críticamente as diferentes formas de interpretar a realidade educativa de acordo coas diferentes visións sobre a función social da escola, en conexión cos obxectivos socio-educativos propostos. Comprender e reflexionar sobre a importancia da inclusión da diversidade que circunda as aulas de educación secundaria. | AJ1 AJ3 AJ9 |
CJ6 |
|
Comprender as diferencias entre a planificación curricular e a programación do proceso de ensino-aprendizaxe. Distinguir os diferentes niveles de concreción curricular e as súas implicacións. Coñecer os diferentes elementos e modalidades de deseño curricular. | AJ3 AJ4 AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Coñecer e diferenciar os principios básicos e as características que fundamentan a articulación curricular na actualidade. | AJ4 AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Diferenciar os distintos elementos curriculares. Utilizar diferentes criterios tanto para a análise de grupos, de formulación de obxectivos e de selección e secuenciación de contidos considerándoos como un corpo de coñecementos no marco dun proceso de construcción e reconstrucción progresivo. | AJ3 AJ4 AJ5 AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Comprender o valor científico e pedagóxico da avaliación no campo do ensino, entendida como unha avaliación eminentemente educativa, formativa e formadora, así como afondar nas relacións entre avaliación, a investigación e a innovación. | AJ3 AJ4 AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Profundizar no coñecemento crítico e fundamentado da estructura e funcionamiento do Sistema Educativo. | AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Formalizar, sistematizar e integrar os saberes básicos da organización escolar, que permitan comprender a complexidade dos centros educativos, así como analizar e valorar críticamente a súa vida organizativa. | AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|
Coñecer algúns dos modelos máis relevantes da organización escolar e comprender a importancia do contexto organizativo no proceso de ensino-aprendizaxe. | AJ9 |
CJ6 CJ8 |
|