Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Subjects |
Social Sciences in Secondary Education |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Social Sciences in Secondary Education | Code | 652604412 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. As Ciencias Sociais no currículo de Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato. | - A Didáctica das Ciencias Sociais como área de coñecemento. - As competencias do profesorado no ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais. - As Ciencias Sociais, Xeografía e Historia nos currículos de ESO e Bacharelato: obxectivos, competencias, contidos e instrumentos metodolóxicos. - Valor formativo do ensino das Ciencias Sociais nestes niveis educativos. |
Tema 2: A evolución do ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais, perspectivas actuais e achegas educativas. | - Evolución do ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais: modelos curriculares. - Perspectivas e enfoques actuais das Ciencias Sociais e as súas achegas educativas. |
Tema 3. Modelos didácticos na ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais na Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato. | - Concepcións e dificultades que presentan os alumnos/as en relación cos contidos sociais. - Modelos didácticos no ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais e as súas relacións coas ciencias referentes. Influencia na selección dos contidos de Ciencias Sociais e nas estratexias de ensino-aprendizaxe das Ciencias Sociais e as actividades. - Orientacións e criterios para a análise e a elaboración de materiais curriculares. A avaliación en Ciencias Sociais. As unidades didácticas en Ciencias Sociais. |
|