Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Asignaturas |
As Ciencias Sociais no Ensino Secundario |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | As Ciencias Sociais no Ensino Secundario | Código | 652604412 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | A14 A9 B8 C3 C1 C4 | Presentación dos traballos desenvolvidos na aula en pequenos grupos. | 20 |
Traballos tutelados | A14 A13 A12 A11 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B3 B4 B5 B8 B14 C3 C1 C4 C6 C7 C8 | Elaboración dun traballo en grupo acerca dalgunha das temáticas dentro do ámbito das ciencias sociais. O alumnado seleccionará un tema, formulará os obxectivos, realizará unha xustificación, desenvolverá a metodoloxía idónea, resolverá o tema e/ou proposta e obterá as conclusións pertinentes. | 40 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A7 A8 A9 A14 B1 B2 B8 C1 C9 C7 | Actividades que promovan o traballo en pequenos grupos: intercambio de información, discusións, postas en común, toma de decisións, comprensión do grupo como unha tarefa única. | 20 |
Análise de fontes documentais | A2 A5 A7 A12 A14 B14 C4 | Realización de análises e reflexións a partir de diversas fontes documentais. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Na avaliación terase en conta a actitude, interese, participación e dedicación á materia, tanto na aula como fora da mesma. Aquel alumnado que non supere a avaliación continua a partir das metodoloxías presentes na materia terá que superar unha proba obxectiva. |
|