Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Subjects |
Teaching and Learning History and Social Sciences |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Teaching and Learning History and Social Sciences | Code | 652604421 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1) A Historia como disciplina escolar: eixos estruturantes e as finalidades do ensino da Historia, a educación para a cidadanía, o coñecimento do feito relixioso/espiritual e os feitos sociais e económicos. | -A función escolar do ensino-aprendizaxe da Historia e as Ciencias Sociais. Criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
2) Dificultades dos contidos históricos para os estudantes de Educación Secundaria. Selección dos contidos históricos. Xustificación. | -A evaluación dos contidos históricos. Criterios e instrumentos de avaliación. Qué y para qué? |
3) Organización e secuenciación dos contidos / Fontes, recursos e metodologías no ensino da Historia. |
-Institucións: arquivos, hemerotecas, bibliotecas, museus. |
4) Estratexias de ensino-aprendizaxe e a súa relación cos distintos modelos didácticos. Diferentes tipos de actividades. Fontes, recursos e metodoloxías no ensino da Historia / Recursos didácticos e experiencias de aprendizaxe no ensino da Historia. | -Cómo realizar unidades didácticas de Historia. -Fontes: escritas, iconográficas, orais, outros recursos materiais. |
|