Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Subjects |
Practicum |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Practicum | Code | 652606606 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 12 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
1. Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias das respectivas ensinanzas, atendendo ao nivel de formación dos estudantes. | AJ24 AJ26 AJ27 AJ30 AJ31 AJ33 |
CC1 CC3 CC5 CC7 |
|
Adquirir as habilidades para xestionar os procesos de interacción e comunicación na aula. | AJ32 |
||
3. Adquirir as habilidades sociais necesarias para a promociión da aprendizaxe e da convivencia na aula e para tratar problemas de disciplina e resolución de conflitos. | AJ26 AJ31 AJ32 |
CC1 |
|
4. Deseñar e desenvolver espazos de aprendizaxe promotores da equidade, da educación emocional e en valores da igualdade entre homes e mulleres, da formación dunha cidadanía global para os dereitos humanos. | AJ24 AJ26 AJ27 AJ30 AJ31 |
||
5. Analizar as dinámicas organizativas e de funcionamento do centro de practicas. | AJ30 AJ31 |
CC1 |
|
6. Vivenciar, contrastar e valorar, nun escenario real, as contribucións dos diferentes módulos teóricos, e tomar conciencia das funcións da profesión docente e dos coñecementos, actitudes e destrezas que se requiren para o seu exercicio. | CC1 CC3 CC7 |
||
Analizar os aspectos organizativos e curriculares da formación en centros do traballo e identificar as caracteristicas das empresas onde se realiza esta formación | AJ24 AJ26 AJ34 |
CC5 |
|