Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Subjects |
Final Dissertation |
Assessment |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Final Dissertation | Code | 652606607 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Oral presentation | A1 A2 A12 A17 C1 C8 C3 | Presentación e defensa • Calidade nos medios e/ou materiais de apoio. • Selección e síntese da información • Utilización de vocabulario profesional. • Utilización da lingua galega con calidade lingüística •Capacidade de argumentar na defensa |
15 |
Supervised projects | A33 A30 A29 A26 A25 A24 A23 A21 A20 A19 A18 A16 A15 A14 A13 A10 A8 A4 A3 A1 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Cuestións formais (5%) • Claridade expositiva e organización da información • Marxes, identificación das táboas, diferenciación tipográfica dos distintos apartados e subapartados. • Pertinencia dos anexos Fundamentación teórica e legal (30%) • Suficiencia e profundidade do marco teórico •Incorporación das aportacións/temáticas abordadas nas materias do mestrado. •Bibliografía actualizada e refrenciada conforme ás normas APA 6ª edición. •Análise e valoración crítica das prescricións normativas e curriculares que aplicables a proposta • Orixinalidade na presentación da temática Proposta (40%) • Contextualización (centro, alumnado, currícular) • Nivel de concreción e formulación de obxectivos e contidos • Nivel de concreción (desenvolvemento das actividades e coherencia coa propasta metodolóxica ...) • Nivel de concreción da proposta de avaliación (construción de instrumentos, participación do alumnado, criterios de cualificación, avaliación da proposta...) • Viabilidade da proposta atendendo a súa contextualización. • Relación e coherencia coa fundamentación teórica e normativa Valoración persoal e conclusións (10%) • Relación das conclusións cos obxectivos do TFM. • REflexión sobre as competencias adquiridas e os ámbitos de mellora profesional. •Grao de integración dos coñecementos coseguidos nas distintas materias do mestrado Utilización da lingua galega con calidade lingüística Utilización da lingua inclusiva |
85 |
Assessment comments | |||
RÚBRICA PARA A AVALIACIÓN Os criterios de avaliación e cualificación detállanse nunha matriz de valoración que se pode consultar en moodle UTILIZACIÓN DA LINGUA GALEGA A utilización da lingua galega coa calidade requirida no documento escrito e na presentación pode incrementar a cualificación até un punto. REQUISITOS PARA PODER PARA PRESENTAR O TFM O TFM só se pode presentar tendo a totalidade das materias do mestrado aprobadas. CONVOCATORIAS/OPORTUNIDADES , TRIBUNAIS E DEFENSA O alumnado disporá dunha convocatoria con dúas oportunidades. A primeira oportunidade é a principios de xullo e a segunda en setembro. No documento marco poden consultarse toda a información relativa ao procedemento e as datas. ESte documento está accesible na web da Facultade e en moodle. Para a avaliación dos TFM constituiranse tribunais formados por tres persoas titulares e unha ou dúas suplentes. Os membros dos tribunais son docentes do Mestrado, dous deles imparten as materias específicas do itinerario de FOL. A dirección do TFM non pode formar parte dos tribunais que xulguen os TFM do alumnado que titorizou. Para a defensa do TFM o alumnado disporá dun máximo de 20 minutos. O tribunal formulará as preguntas,comentarios e suxestións que estime oportunas. Finalizadas todas as defensas dos TFM o tribunal publicará as cualificacións provisionais no taboleiro do mestrado ou en moodel e indicará a data, hora e lugar para a revisión. FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA Ausencia de citación de fontes As citas e referencias a calquer tipo de texto deben declararse no texto e no apartado de referencias bibliográficas, utilizando as normas APA 7ª edición. Plaxio O plaxio será motivo de suspenso. O artigo 14.4 da normativa académica de avaliaicón da UDC establece que " na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixianl, incluido aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade" NORMAS PARA A AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓNS https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf http://www.educacion.udc.es/?pagina=propiedad-intelectual |
|