Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Projects of innovation and educational investigation(research) in training and employment guidance | Code | 652606E3I6 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 2 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification | ||
ICT practicals | C3 C6 C7 | A creación do marcador social é grupal. Os criterios de avaliación son o número de recursos incorporados, as etiquetas utilizadas para a súa clasificación e o nivel de descrición e valoración dos recursos incorporados. O peso na cualificación é de 0,75 puntos. A construción da contorna persoal de aprendizaxe é individual, o peso na cualificación é de 0,75 puntos. Os criterios de avaliación e cualificación para cada unha das tarefas recóllense en sendas matrices de valoración que se presentan o primeiro día de clase. |
15 | ||
Oral presentation | A25 C1 C3 C6 | Todas as persoas do grupo expoñen as experiencias analizadas. A cualificación das presentacións vai ser outorgada polo alumnado a partir da valoración dos criterios recollidos nunha escala de valoración. |
15 | ||
Student portfolio | A25 A26 C1 C6 C7 | O portafolio ten unha parte individual e unha parte grupal, elaborada a partir dunha posta en común. A parte individual puntúa até 40 puntos e a grupal 30. Os criterios para a primeira son os seguintes: - Selección (variedade, relación coa FP e coas materias e funcións orientadoras do profesorado de FOL, transferibilidade e valoración das fontes utilizadas) - Descrición das experiencias conforme os criterios previamente fixados. - Valoración das experiencias e da súa transferibilidade. Para a parte grupal os criterios son: - Concepto de innovación, dimensións, concreción para a FP e as materias da especialidade e fontes utilizadas. - Valoración conxunta das aprendizaxes adquiridas e das experiencias. - Coñecemento e valoración das experiencias do resto dos grupos. - Creación artefacto dixital para a difusión das experiencias, caracterización e valoración síntética das experiencias. |
70 | ||
Assessment comments | |||||
|
|