Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Bases epistemolóxicas para o ensino das linguas e literaturas galega e castelá | Código | 652608821 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de ensaio | A16 A17 A21 A18 A19 C1 C4 C5 C6 C8 | A través dunha actividade teórica, ou práctica, o alumnado deberá mostrar o seu grao de asimilación das nocións e dos recursos que se lles presentaron, así como do seu aproveitamento didáctico. | 40 |
Obradoiro | A16 A17 A21 A18 A19 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | O alumnado deberá asistir e participar activamente nos distintos obradoiros que os docentes proporán no marco da materia. | 20 |
Traballos tutelados | A16 A17 A21 A18 A19 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Realización dun traballo tutelado que poderá ser realizado individualmente ou en grupo. | 40 |
Observacións avaliación | |||
-Para aprobar a materia será necesario superar todas as partes, en calquera das dúas oportunidades, polo que será necesario obter no mínimo o 50% da puntuación en cada unha delas. Na segunda oportunidade o alumnado só repetirá as partes suspensas e manterá a nota daquelas que fosen superadas. -A avaliación do alumnado que non asiste regularmente ás aulas (ben por recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, ben por ausentarse en máis dun 20% no caso do alumnado que carece de exención) será feita na súa totalidade con base na proba de ensaio tanto na primeira como na segunda oportunidade,e ademais poderá ser diferente á que se propoña para a modalidade en que esta é só unha parte. Os traballos entregaranse telematicamente a través dunha Tarefa creada para tal fin no Moodle da materia. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. |
|