Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Subjects |
Innovación docente |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Innovación docente | Code | 652610E01 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 2 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Concebir a innovación educativa como unha actitude profesional imprescindible para respostar ás esixencias formativas ante o reto da crise ecosocial e a pandemia e aplicar a "sustancia espiritual" das tecnoloxías dixitais o ensino. | AJ3 AJ8 AJ9 AJ26 |
CJ3 CJ6 CJ8 |
|
Comprender que a innovación ante a crise ecosocial e a pandemia trasciende a especificidade de cada área de coñecemento e busca superar as tradicionais barreiras entre profesorado, profesorado e alumnado, entre centro educativo e comunidade e entre a “escola” e a vida | AJ3 AJ8 AJ9 AJ26 |
CJ3 CJ6 CJ8 |
|
Asociar a innovación con a investigación permanente para incorporar os retos que teñe a humanidade e o noso planeta dende a xusticia social global: o cambio climático e a pandemia, o xiro dixital, a brecha de participación e a democratización do coñecemento, a igualdade de xénero, a diversidade e a interculturalidade. | AJ3 AJ8 AJ9 AJ26 |
CJ3 CJ6 CJ8 |
|