Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Didáctica da expresión corporal |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da expresión corporal | Código | 652G01020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. Fundamentos da motricidade no currículo de Educación Infantil e a súa didáctica. | - Introdución á motricidade e a súa relación co currículo. - Programación e unidades didácticas. - Metodoloxía. - Materiais e recursos. - Avaliación. |
TEMA 2. O xogo na motricidade infantil. | - O xogo motor: conceptualización. - Importancia do xogo motor na educación infantil. - O xogo como recurso metodolóxico na educación infantil. - O xogo como elemento integrador dos elementos do currículo. |
TEMA 3. Estudo e análise das capacidades perceptivo motrices. | - Compoñentes que conforman os factores perceptivo-motrices: * esquema corporal (tonicidade, postura, equilibrio, coordinación, lateralidad, respiración e relaxación) * percepción espazo-temporal * as senso-perceptivas |
TEMA 4. As habilidades motrices na infancia e a sua evolución de 0 a 6 anos. |
- Conceptualización - Patróns motores básicos. - Desprazamentos. - Saltos. - Manipulacións. - Xiros. |
TEMA 5. A expresión corporal na educación infantil. |
- Conceptualización. - Expresión corporal e currículo: xogo simbólico, xogos de expresión corporal, dramatizaciones, danzas e cancións. |
TEMA 6. Hábitos saudables na educación infantil. | - Estilo de vida saudable na educación infantil. - Hábitos saudables na educación infantil: factor preventivo da obesidade. |
|