Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Teaching Children's Literature |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Teaching Children's Literature | Code | 652G01024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Conceptos fundamentais | 1.1. A especificidade da literatura infantil 1.2. Cara á formación dun público lector competente 1.2.1. Beneficios da literatura nos primeiros anos 1.2.2. Que canon para que infancias? |
2. A literatura para as primeiras idades na actualidade | 2.1. Características e tipoloxía 2.2. Itinerarios lectores dos 0 aos 6 anos 2.3. O álbum ilustrado |
3. Breve panorama histórico das producións literarias consumidas pola infancia | 3.1. A literatura de tradición oral 3.2. As orixes da literatura infantil escrita no mundo occidental 3.3. A evolución da literatura de autor/a para as primeiras idades |
4. Bibliotecas e mediación lectora | 4.1. A lectura compartida 4.2. Algunhas estratexias de animación á lectura 4.3. O teatro e a dramatización escolar 4.4. A biblioteca: características e funcións |
|