Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Didáctica da lingua estranxeira |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da lingua estranxeira | Código | 652G01026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A42 A44 A46 A47 B10 B12 B17 B21 C2 | Proba que integra preguntas tipo. probas de ensaio e probas obxectivas. |
40 |
Presentación oral | A43 A44 A45 A49 A60 B15 B17 B21 C2 | Exposición oral de traballos en grupo. | 10 |
Análise de fontes documentais | A28 A42 B20 B11 C3 C8 | Conxunto de procedimentos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con TIC baseados na organización da clase en grupos pequenos nos que os alumnos e as alumnas traballan na resolución de tarefas orientadas a optimizar o seu propio aprendizaxe. |
10 |
Portafolios do alumno | A48 B11 B12 B15 B20 B21 C2 C7 C8 | Inclúe os materiais producto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado. | 5 |
Investigación (Proxecto de investigación) | A28 A43 A44 A51 A52 A54 B7 B10 B11 B12 B17 B18 B21 C2 C3 | Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que se propoñen situacións que requiren ao alumnado identificar un problema obxecto de estudo, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. | 25 |
Lecturas | A28 A42 A51 A52 B10 B11 B21 C3 C8 | Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. | 10 |
Observacións avaliación | |||
Modo de avaliación para o alumnado que asiste regularmente A avaliación realizarase de acordo cos seguintes criterios e Criterios de avaliación: - Verificación do cumprimento dos obxectivos marcados. - Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. - Valoración dos traballos realizados durante o curso tanto Instrumentos de avaliación: - I.1 Uso da Lingua Inglesa: 1 punto - I.2 Didáctica da LE: 3 puntos - I.3 Comprensión e expresión escrita (lecturas e análise de fontes): 2 puntos - I.4 Traballo grupal ou individual: 2,5 puntos - I.5 Presentación Oral: 1 punto - I.6 Portafolios (Opcional) 0.5 puntos A avaliación dos items I.1, I.2 realizarase na data A avaliación dos items I.3, I.4 e I.5 realizarase na data A avaliación do item I.6 é opcional. Os items 1, 2, 3, 4 e 5 son de obrigado cumprimento para A obtención dun suspenso A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. Modo de avaliación para o alumnado que non asiste 1. Alumnado con dispensa académica: * Aquel que en aplicación da: "Norma que regula o 2. Alumnado de 3. Alumnado que non cumpra o 80% de asistencia a clase. Criterios de avaliación: - Verificación do cumprimento dos obxectivos marcados. - Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. - Valoración dos traballos realizados durante o curso. Instrumentos de avaliación: A. Proba individual - I.1 Uso da Lingua Inglesa: 1 punto - I.2 Didáctica da LE: 3 puntos B. Traballo, tarefas e presentación oral - I.3 Comprensión e expresión escrita (lecturas e análise de fontes): 2 puntos - I.4. Traballo individual. 2,5 puntos. - I.5. Presentación oral. 1 punto. - L.6. Portafolio (Opcional): 0,5 A avaliación do apartado A (I.1, I.2) realizarase na data programada no calendario académico oficial e é de carácter Os items 1, 2, 3, 4 e 5 son de obrigado cumprimento para aprobar a materia. A nota final será o resultado da suma exacta das cualificacións obtidas. A obtención dun suspenso implica a repetición de todas as probas na súa totalidade na seguinte convocatoria. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. |
|