Os obxectivos perseguidos nesta materia son:
Valorar o xogo como unha das dimensións fundamentais da vida infantil.
Asumir que o xogo é un importante recurso didáctico na escola infantil.
Entende-lo xogo como elemento globalizador dos procesos de aprendizaxe.
Aplicar recursos innovadores.
Traballar as emocións a través do xogo.
Coñecer xogos e xoguetes , para o seu uso escolar.
Descubrir estratexias para aprender a pensar.
Valorar ou ter estratexias como método de resolución de problemas.
Valorar ou ter estratexias como xeito de traballo interdisciplinar.
Asumir os xogos de estratexia como un importante recurso didáctico.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios significativos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Docencias expositivas.
Realización de traballos tutelados.
Lecturas guiadas.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Incorpóranse docencias a través da plataforma Microsoft Teams.
As presentacións orais por parte do alumnado poderanse realizar por medios telemáticos.
Parte dos traballos tutelados previstos para realizar en equipo pasan a ser individuais.
Inclúese a avaliación entre pares como recurso pedagóxico.
A proba mixta poderase realizar por medios telemáticos.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo corporativo -->Diariamente.
Moodle da UDC -->Dúas veces á semana.
Microsoft Teams -->No horario previsto para as sesións presenciais.
4. Modificacións na avaliación
Traballo tutelado 20 % Revisión guíada de teorías do xogo (en equipo)
Traballo tutelado 15 % Deseño guíado de dous xogos (individual)
Traballo tutelado 15 % Propostas didácticas guíadas (individual)
Traballo tutelado 15 % Documento multimedia sobre a elaboración dun xogo (individual)
Avaliación entre pares 5 % Avaliación guíada dos documentos anteriores (individual)
Traballo tutelado 10 % Clasificación guíada de xogos (individual)
Traballo tutelado 10 % Elaboración de dinámicas nas que se relaciona a intelixencia emocional coas matemáticas (individual)
Lectura guiada 10 % Lectura guíada
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Axustarase ás novedades relevantes que xurdan.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías