Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Teaching Foundations in of Inclusive Special Needs Education |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Teaching Foundations in of Inclusive Special Needs Education | Code | 652G01034 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A atención á diversidade na escola: evolución e modelos. Clasificación do alumnado con aneae. |
Evolución da Educación Especial Modelos de atención á diversidade |
2. As diferenzas de capacidades na aula de Educación Infantil | As diferenzas de habilidade motórica As diferenzas de habilidade relacional e comunicativa As diferenzas de capacidade cognitiva |
3. As diferenzas por factores sociais, ambientais e culturais na Educación Infantil |
Resposta educativa ante a diferenza sociocultural Inmigración e escola infantil |
4.Medidas curriculares de resposta á diversidade na escola infantil |
As adaptacións do curriculum en Educación Infantil: formas e modelos Os recursos educativos |
5.Organización da resposta á diversidade na educación infantil. Departamento de Orientación, EOE, CFR, servizos externos... | O apoio educativo á diversidade: modelos e organización Organización. funcións e marco lexislativo do apoio á diversidade |
6. O papel da comunidade educativa no proceso de deseño, planificación e implementación de iniciativas que camiñen cara a inclusión social | A implicación da familia A participación de axentes e institucións sociais A creación de equipos interdisciplinares para desenvolver a proposta de inclusión educativa |
7. Uso das TIC aplicadas ás atención á diversidade | Aplicación: Storybird, Webquest, Caza de tesouro, Ferramentas de autor, Symbaloo, Rúbricas, Dianas, Apps... |
|