Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Pedagoxía da expresión musical |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagoxía da expresión musical | Código | 652G01036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
MÓDULO I Coñecer as novas correntes pedagóxico-musicais e a visión das máis divulgadas metodoloxías musicais. |
1.1.- Evolución da pedagoxía musical 1.2.- Método Dalcroze 1.3.- Método Kodaly 1.4.- Método Orff 1.5.- Método Willems 1.5.- Método Martenot 1.6.- Método Ward 1.7.- Método Suzuky 1.8.- Wuytack 1.9.- Tendencias actuais |
MÓDULO II Coñecer os principios da Educación Musical escolar, aplicando os métodos e sistemas actuais de Pedagoxía Musical. |
2.1.- Aplicación didáctica e práctica das diferentes metodoloxías de Educación Musical 2.2.- Educación Musical inclusiva |
MÓDULO III Aprender a ensinar e a expresarse e comunicarse utilizando códigos, recursos expresivos e técnicas básicas propias da Linguaxe Musical. |
3.1.- Adquirir recursos didácticos para o desenvolvemento auditivo, rítmico e vocal e ser capaz de manifestarse a través de códigos musicais. |
MÓDULO IV Desenvolver habilidades técnicas para a correcta interpretación de sinxela obras musicais interpretadas con voz, frauta de pico e instrumental Orff. |
4.1.- Aprender a ensinar o modo de expresarse musicalmente a través dos instrumentos musicais escolares. |
MÓDULO V Aprender cómo ensinar a interpretar danzas populares e xogos infantis a través da expresión corporal. |
5.1.- Aprender a fomentar as capacidades perceptivo-motrices mediante actividades de movemento e expresión corporal. |
MODULO VI: Introducción ás TIC e novas tecnoloxías aplicadas ao ensino musical. | 6.1. Secuenciación MIDI. 6.2. Edición de partituras. 6.3. Edición de audio. 6.4. Transferencia de arquivos. 6.5. Emprego de programas software libre |
|