Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Tecnoloxías da información e a comunicación en educación |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías da información e a comunicación en educación | Código | 652G02003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender de forma crítica o papel das TIC na sociedade actual tendo en conta perspectivas de educación para o desenvolvemento e a cidadanía global. | A14 A34 |
B15 B23 B24 |
C6 C8 |
Comprender de forma crítica as perspectivas de integración das TIC no ámbito educativo, tendo en conta os enfoques curriculares, os contidos, as metodoloxías e o papel do docente e o estudante. | A17 A30 |
B15 B23 |
C6 |
Coñecer e aplicar experiencias innovadoras relacionadas co uso de recursos tecnolóxicos na educación primaria. | A17 A18 A66 |
B5 B7 B14 B15 B19 B22 B24 |
C3 |
Coñecer e saber utliizar educativamente distintos recursos tecnolóxicos multimedia, hipermedia e/ou na rede. | B5 B7 B11 B13 B14 B15 B19 B25 |
C3 |
|
Saber buscar, seleccionar, analizar, avaliar e crear recursos tecnolóxicos apropiados para un proxecto educativo traballando de forma colaborativa. | A17 |
B5 B7 B11 B12 B13 B14 B15 B21 B23 B24 B25 |
C3 C6 |
Participar de forma resposable e comprometida en proxectos de aprendizaxe servizo relacionados coa integración das TIC nun aula de educación primaria. | A14 A17 A18 A66 |
B5 B7 B11 B12 B13 B14 B15 B19 B21 B22 B23 B24 B25 |
C3 C6 C8 |
|