Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Counselling, Tutorials and Quality |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Counselling, Tutorials and Quality | Code | 652G02012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Determinar e propoñer propostas de acción para a atención á diversidade | A6 A12 |
||
Enumerar as funcións do titor e orientador en relación cos diferentes axentes educativos e explicar o que isto conleva asegurando a calidade do proceso | A18 A21 A22 |
B24 |
|
Lembrar o referente á familia (evolución, tipos, funcións, estilos de vida e educación) | A24 |
||
Poñer en práctica as competencias sociais en relación con alumnado, familias, compañeiros e outros profesionais | A20 |
B2 B14 B15 |
C3 |
Reflexionar sobre a incidencia de factores que afectan á educación familiar e escolar tendo en conta os principios éticos da práctica profesional e persoal. | A23 |
B17 B23 |
|
Defender a necesidade da formación continua como profesional e cidadán | C5 C7 |
||
Reproducir os aspectos máis relevantes da orientación e a titoría como factores chave da calidade do ensino e mostrar a súa aplicación a diferentes situacións. | B21 B22 B25 |
|