Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Orientación, titoría e calidade |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación, titoría e calidade | Código | 652G02012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Nas que os estudantes mostrarán os seus preconceptos acerca da materia obxecto de estudo, a trávés de técnicas como o brainstorming |
Análise de fontes documentais | Accederán a textos indicados pola profesora así como a outros aos que chegarán eles sós partindo dalgunha indicación. Teranos que ler e responder a algunhas cuestións que se expoñan. |
Aprendizaxe colaborativa | Propoñeranse unha serie de actividades grupales, para realizar dentro e fose da aula. |
Sesión maxistral | Na que a profesora explicará diferentes contidos teóricos do programa. |
Discusión dirixida | Debates na aula partindo de temas que se presenten así como doutros que teñan que ver coa actualidade do campo de estudo. |
Traballos tutelados | Haberá unha serie de traballos de diferente nivel de esixencia, que realizarán ao longo do curso baixo a tutela da profesora |
Presentación oral | Pediráselles que presenten na aula algún dos traballos feitos. |
Mapa conceptual | Realizarase un mapa conceptual da asignatura que permita ao estudante realizar unha síntese da mesma e visualizar, de maneira global, todos os contidos e a súa conceptualización |
Simulación | Tenrán que deseñar unha actividade de tutoría e representala na aula, simulando unha situación o máis real posible. |
Proba mixta | Terán que demostrar que teñen adquiridos os coñecementos propios da materia, así coma capacidade de relacionar a teoría e a práctica |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Propiciarase a asistencia a algún evento que se realice na Universidade e que redunde na súa formación. |
|