Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Counselling, Tutorials and Quality |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Counselling, Tutorials and Quality | Code | 652G02012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | Nas que os estudantes mostrarán os seus preconceptos acerca da materia obxecto de estudo, a trávés de técnicas como o brainstorming |
Document analysis | Accederán a textos indicados pola profesora así como a outros aos que chegarán eles sós partindo dalgunha indicación. Teranos que ler e responder a algunhas cuestións que se expoñan. |
Collaborative learning | Propoñeranse unha serie de actividades grupales, para realizar dentro e fose da aula. |
Guest lecture / keynote speech | Na que a profesora explicará diferentes contidos teóricos do programa. |
Directed discussion | Debates na aula partindo de temas que se presenten así como doutros que teñan que ver coa actualidade do campo de estudo. |
Supervised projects | Haberá unha serie de traballos de diferente nivel de esixencia, que realizarán ao longo do curso baixo a tutela da profesora |
Oral presentation | Pediráselles que presenten na aula algún dos traballos feitos. |
Mind mapping | Realizarase un mapa conceptual da asignatura que permita ao estudante realizar unha síntese da mesma e visualizar, de maneira global, todos os contidos e a súa conceptualización |
Simulation | Tenrán que deseñar unha actividade de tutoría e representala na aula, simulando unha situación o máis real posible. |
Mixed objective/subjective test | Terán que demostrar que teñen adquiridos os coñecementos propios da materia, así coma capacidade de relacionar a teoría e a práctica |
Events academic / information | Propiciarase a asistencia a algún evento que se realice na Universidade e que redunde na súa formación. |
|