Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Attention to Diversity: Pedagogic and Management Aspects |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Attention to Diversity: Pedagogic and Management Aspects | Code | 652G02038 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | A principios do cuatrimestre cada estudante terá que describir 2 experiencias, situacións, reflexións sobre situacións vividas no practicum con alumnado, profesorado e/ou familias. As experiencias agruparan nun documento compartido por toda á clase. Estas experiencias que estarán relacionados cos temas da materia servirán para traballar con elas nas clases é para a elaboración do traballo de investigación e os traballos tutelados. |
Directed discussion | Trátase de intercambiar razoamentos e elaborar un pensamento propio sobre os temas traballados |
Case study | A través das experiencias e situacións vividas polo alumnado recollidas inicialmente, estudaranse os temas relacionados coas distintas diversidades que caracterizan ao ser humano. O propio alumnado participará no proceso de planificación e acordo cos seus intereses. |
Workbook | Indicaranse na aula as que teñen caracter obrigatorio e as que teñen un caracter opcional |
Events academic / information | Trátase de aproveitar os distintos recursos da universidade e doutras institucións ou agrupacións de caracter cultural, educativo, en relación cos contidos e competencias da materia. |
Guest lecture / keynote speech | Realizarase ao inicio de cada unidade temática, ou cando através do seguimento do traballo de aula e individual, se perciba a necesidade de aclarar ou introducir conceptos esenciais ou novidosos |
Research (Research project) | É un traballo en equipo. Cada equipo seleccionará como mínimo 5 casos das experiencias recollidas inicialmente. Con estes casos e outros, diseñarán unha aula, na que hai alumnado e que ten un espazo físico. O obxectivo deste traballo é intentar facer hipóteses das variables que interveñen nas situacións de aula que se xeneran |
Supervised projects | Partindo do traballo de investigación, o alumnado terá que realizar unha proposta de intervención para un aula ordinaria. A intervención está orientada a intentar subsanar ou previr todas aquelas situacións que poidan xerar a exclusión de calquera estudante. |
Collaborative learning | Durante o desenvolvemento da materia o alumnado terá que realizar actividades en pequeno grupo |
|