Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Attention to Diversity: Pedagogic and Management Aspects |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Attention to Diversity: Pedagogic and Management Aspects | Code | 652G02038 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Research (Research project) | A3 A4 A6 A20 B16 B17 B21 B22 B23 B24 B25 C4 | O proyecto de investigación farase a partir da selección dunha serie de casos recollidos nas actividades iniciais. Seleccionaránse os casos a partir dos contidos da materia (aspectos didácticos e organizativos da atención á diversidade) para analizalos, co obxectivo fundamental de identificar qué está ocurrendo na aula que afecte a unha persoas o máis, cáles poden ser as variables que poden converxer nesa realidade e que poden contribuir á aparición de situacións de conflito ou de exclusión (metodoloxía, materiais, espazos, tempos, clima de aula, avaliación, etc). Os criterios de avaliación do traballo son: 1. Identificación das variables que interveñen no proceso de ensino-aprendizaxe, que poden xerar situacións de exclusión individual e colectiva dentro dunha aula ordinaria. (15%) 2. Análise e xustificación das variables identificadas no punto 1, así como as posibles causas dos problemas que se xeran na aula. (15%) 3. Fontes bibliográficas (10%) 4. Exposición oral (10%) |
50 |
Supervised projects | A3 A4 A6 A11 A20 B16 | O traballo tutelado inicialmente o alumnado deseñará o espazo físico dunha aula ordinaria, á que asistirán un grupo de estudantes (algúns dos cales poden ser os mismos do proxecto de investigación). Posteriormente terá que facer unha proposta de intervención ou pautas orientadas á selección de obxectivos, contidos, metodoloxía, estratexias de intervención, recursos e materiais, avaliación, etc que respondan ás distintas necesidades do todo o alumnado da aula. Criterios de avaliación: 1. Formulación de obxectivos acordes coas características dunha aula na que se pretende dar resposta á diversidade desde unha perspectiva inclusiva. (10%) 2. Selección e xustificación da metodoloxía, recursos e materiais, avaliación e todas as medidas necesarias para abordar a diversidade desa aula específica. (10%) 3. Propostas e directrices para adoptar na aula para superar situacións de discriminación, exclusión e para facilitar a cohesión e a convivencia na aula. (10%) 4. Uso da bibliografía (10%) 5. Exposición oral (10%) |
50 |
Assessment comments | |||
Os traballos tutelados realízanse nas sesións interactivas e tamén ocupan gran parte do traballo autónomo do alumnado que se organizará en pequenos grupos para a sua realización. O proxecto de investigación terá unha puntuación máxima de 5 puntos e outros 5 os traballos tutelados. Para superar a materia, debes ter un mínimo de 2 en cada unha das probas. A suma das dúas partes debe ser como mínimo dun 5. O alumnado con recoñecemento oficial de adicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir ás titorías para programar as sesións interactivas e expositivas, nas que non poderá estar, co fin de planificar os traballos. Os traballos presentaranse en formato dixital. |
|