Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Theory of Education |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Theory of Education | Code | 652G03001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Saber analizar e intrepretar a influencia das distintas correntes pedagóxicas nas prácticas socioeducativas presentadas a través de documentos, películas e material audiovisual | A2 A3 A5 A11 A16 |
B2 B3 |
C1 C6 |
Saber recoller información sobre unha práctica socioeducativa real, seleccionar e sintetizar os aspectos máis relevantes da mesma e analizala de forma crítica, a través da influenza das distintas correntes pedagóxicas estudadas na materia. Expoñer con rigor e claridade os resultados da análise | A1 A2 A3 A4 A5 A11 |
B2 B3 |
C1 C6 |
Aprender a traballar en equipo, a facer o seguimento do traballo e a avaliación/autoavaliación do mesmo. Aprender a facer un diario e actas das reunións. | A7 A13 |
B2 B3 |
C1 |
Ser capaz de introducir a perspectiva da cidadanía global na planificación, no deseño de propostas educativas e na avaliación | A1 A9 A11 A16 |
B2 B3 B4 |
C1 C4 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | B1 |
C1 |
|