Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Theory of Education |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Theory of Education | Code | 652G03001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A3 A7 A9 A11 B4 C1 | Prácticas encargadas e/ou desenvolvidas nas sesións interactivas | 20 |
Critical bibliographical | A1 A2 A3 A13 B1 B2 C1 C6 | Dun libro a escoller entre os propostos. Avaliarase a calidade da análise dos contidos e o aproveitamento das lecturas realizadas na materia. | 20 |
Oral presentation | A3 A4 A5 A16 B2 B3 C1 C6 | Do libro elixido entre os 3 obligatorios para debatir na aula (individual) e das prácticas de aula (grupais). Terase en conta a claridade na exposición, a profundidade dos contidos e o manexo do tempo de exposición. |
5 |
Guest lecture / keynote speech | A1 A2 A5 A11 A16 B2 C4 | Asistencia e participación nas propostas de aula | 5 |
Long answer / essay questions | A1 A2 B1 C1 C4 | Exercicio escrito individual no que se ten que demostrar o dominio dos contidos básicos da materia. | 50 |
Assessment comments | |||
Os contidos da materia e todas as As persoas que asisten asiduamente (80-100% de asistencia) serán avaliadas polos: 1. Traballos realizados nas sesións de aula así como os propostos para realizar de forma individual ou en grupo nes sesións interactivas. 2. Exposición dos traballos de grupo e participación nos debates correspondentes ás sesións interactivas. 4. Recensión dun libro cuxa proposta darase a coñecer na sesión de presentación da materia. 4. Exercicio escrito sobre os contidos da materia. As personas que non asistan de forma continuada a clase (menos do 80% de asistencia) deben solicitar con antelación no Decanato para superar a materia a través dos seguintes traballos: 1. Recensións de 2 dos 3 libros indicados. O traballo de recensión debe contar cunha breve referencia ás autor/as, a síntese das ideas principales de cada capítulo, a conclusión no que se relación os obxectivos do libro coas aportacións finais, e un comentario-crítico (persoal) do texto leído. 2. Analizar a influencia das distintas corrientes educativas traballadas na aula na película "Hoy empieza todo" (que pode visionar na biblioteca da Facultade) 3. Exame final con material O alumnado que teña que ser avaliado na segunda oportunidade de xullo terá que repetir os traballos non superados positivamente ou non presentados. |
|