Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Design and Development of the Socio-Educational Action |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Design and Development of the Socio-Educational Action | Code | 652G03002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A9 A10 A11 A13 A20 B1 B2 B5 C1 C4 | Traballo en equipo: análise de estudos de caso Criterios de cualificación do análise dos estudos de caso: - Informe: adecuación aos requisitos de estrutura e contido, e elaboración da información. - Anexos: organización e análise de datos (resúmos). - Traballo de campo (cantidade e pertinencia da recollida de datos, número de compoñentes do equipo, complexidade/diversidade dos datos). |
45 |
Document analysis | A1 A2 A9 A10 A11 B1 | Exame sen material que permite examinar ideas procedentes das fontes documentais, establecer conexións entre contidos, dar razóns e argumentar e deseñar unha acción socioeducativa a partir dun caso. Criterios de avaliación: - Definición de conceptos: mencionando aspectos claves. - Explicación de conceptos: presentación razonada das características ou implicacións relacionadas cos conceptos. - Relación fundamentada entre contidos de propostas ou proxectos diferentes ofrecendo información sobre as razóns dos vínculos. - Acción socioeducativa coherente co caso e con as decisións metodolóxicas. |
45 |
Collaborative learning | A1 A2 A6 A9 A10 A11 A13 C1 | Cartafol do grupo (10%) Criterios de avaliación do cartafol: - análise da información - presentación da información - número de traballos incluidos |
10 |
Assessment comments | |||
Cualificación final Tanto o exame como o traballo en equip teñen que ser avaliados con nota mínima de 5 para poder considerarse aptos. Cando algunha das actividades de avaliación non acade a cualificación de aprobado e a suma dos poncentaxes sexa de 5 o superior a 5 a cualificación que figurará nas actas será a obtida na actividade suspensa. Integridade académica: Os contidos incluidos nos traballo deben estar Recoméndase consultar: www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/GuiaRevMarzo2012APA6taEd.pdf http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm Política antiplaxio:
Debe consultarse: http://www.ugr.es/~plagio_hum/ http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico Composición dos grupos e traballo: Nas tarefas en grupo, incluído o traballo tutelado, a avaliación de cada membro variará en función da asistencia a clase, as sesións obrigatorias de seguimento e en función da implicación no proceso. Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación ponde darse variacións na composición dos grupos e no número de compoñentes se, a criterio da profesora, así se asegura a elaboración apropiada do mesmo. Asistencia: Cunha asistencia inferior o 80% das clases presenciais non contará a nota da aprendizaxe colaborativa. Se realiza o exame sen superar o requisito de asistencia, a cualificación final del alumnado será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Nestos casos o alumnado ten que falar co profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Dispensa académica de exención de asistencia: Aqueles alumnos/as con dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados a través de traballo e exame individual, igual que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das clases. A nota final será de 50% para o exame e 50% para o traballo tutelado. Será necesario unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Condición de NON PRESENTADO A condición de NON PRESENTADO só será acadada cando non realice ninguna das actividades de avaliación, é dicir nin o dossier, nin a proba de exame nin o traballo tutelado. A realización dalgunha das actividades de avaliación obriga recibir a correspondente cualificación. Linguaxe non discriminatoria: É obrigatorio o uso dunha linguaxe correto, respectuoso e inclusivo, evitando termos discriminatorios relativos a xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumplimento deste requisito acarreará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos. Transversalidade de xénero e interculturalidade: ´É obrigatorio a consideración de cuestións inclusivas en materia de xénero e interculturalidade e decolonialismo. |
|