Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Subjects
  Education of Unprotected Children and Social Conflict
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Student portfolio A1 A2 A3 A5 A8 A9 A14 A16 A20 B2 Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introdutorio que conterá a parte máis significativa do proceso aprendizaxe realizadas polo alumnado ao longo do semestre, e que será concretado ó final de cada núcleo temático. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora. 40
Case study A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 B2 B3 B4 C4 Tendo como referencia a bibliografía e as actividades desenvolvidas na aula, e coas orientacións que a profesora estime oportunas, deseñarase en grupo, un proxecto educativo individualizado ou grupal que, desde a pedagoxía crítica, tema como grupo destinatario a rapazas e rapaces en desprotección e conflito social.
Ademais de ser incluído no Portafolios, cada grupo expoñerá o seu proxecto co obxeto de compartilo e sometelo a debate.
15
Mixed objective/subjective test A2 A3 A5 A8 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe ao remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. 40
Oral presentation B2 B3 Presentación dun proxecto de acción socieducativa, tendo como grupo destinatario rapazas e rapaces en desprotección social. 5
 
Assessment comments

















Criterios de avaliación:



-
Comprensión das ideas básicas, dominio conceptual, uso de diferentes fontes de
información na elaboración das respostas, rigurosidade, profundidade e
coherencia, orixinalidade e pertinencia das relacións,
argumentación/fundamentación, capacidade crítica.



-Estilo
lingüístico: claridade, corrección lingüística, síntese, e orde na estrutura e
na presentación oral/escrita.



Opcións en
función do grao de asistencia



OPCIÓN A.
Para o alumnado que asiste/participa nas actividades de aula (asistencia
superior ó 80%):



a.
Portafolio (40%).



b. Estudo de
casos: Deseño e presentación oral dun Proxecto destinado a menores en desprotección e conflito social (20%).



c. Proba
mixta: Exame sen material sobre os contidos da materia (40%).



OPCIÓN B.
Para o alumnado que non asiste/participa das actividades de aula (asistencia
inferior ó 80%):



- Proba
mixta: Exame sen material  sobre os contidos da materia (100%).



 



En calquera
das dúas opcións é preciso contestar, cando menos parcialmente, a tódalas
cuestións formuladas (en caso contrario a cualificación será de Suspenso), e
obter unha avaliación favorable en cada unha das partes da materia. No caso de
non ser así, a cualificación en Actas será a da parte suspensa en base 10. O
alumnado con recoñecemento oficial de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica de exención de asistencia, deberá acudir a titorías para fixar as
sesións interactivas e expositivas nas que poderá estar presente co fin de
determinar os traballos sustitutorios, se fose o caso. Nesta titoría será
informado do procedemento de avaliación que será o que resulte máis acaído en
función da súa presencia/ausencia nas sesións interactivas.






a. Portafolios, deseño e presentación oral dun Proxecto dirixido á educación de menores en desprotección e conflicto social que será exposto na aula (20%).

En calquera das dúas opcións é preciso contestar, cando menos
parcialmente, a tódalas cuestións formuladas (en caso contrario a
cualificación será de Suspenso), e obter unha avaliación favorable en
cada unha das partes da materia. No caso de non ser así, a cualificación
en Actas será a da parte suspensa en base 10.

O alumnado con recoñecemento oficial de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir a titorías para fixar as sesións interactivas e
expositivas nas que poderá estar presente co fin de determinar os traballos sustitutorios, se fose o caso. Nesta titoría será informado do procedemento de avaliación que será o que resulte máis acaído en función da súa presencia/ausencia nas sesións interactivas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes