Na materia abordaremos o concepto de tempo libre, as consideracións desde múltiples ámbitos sobre este aspecto da vida das persoas de todas as idades, factores e recursos a ter presentes na súa intervención para rematar o cuadrimestre desenvolvendo un obradoiro práctico de animación teatral.
De natureza eminentemente práctica, ademais da docencia do/da profesor/a responsable, tratarase de convidar a expertos no sector a compartir experiencias co alumnado.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
aqueles eminentemente prácticos serán realizados especificamente e nas condicións que a situación o permita. Pese a elo, tentaremos alternar teoría e práctica nos tempos e espazos que sexa posible na mellor das disposicións.
2. Metodoloxías
As metodoloxías que haxa que alterar total ou parcialmente serán propostas sempre ao alumnado co afán de non menoscabar a calidade, pero tampouco non impoñendo exclusivamente o criterio do profesor, atendendo no posible ás diversas circunstancias do alumnado.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas aqueles previstas. Se algo imponderable o impedise, consensuaríase co alumnado o cambio acaído.
*Metodoloxías docentes que se modifican
O dito, as a modificar serían de mutuo acordo profesorado-alumnado. Mais, por indicar, aquelas que fan referencia á individualidade do alumno/a: lecturas, discusión, proba mixta.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, correo electrónico, teléfono, skype e teams.
4. Modificacións na avaliación
Ningunha, agás a proba mixa en caso de que for anecesaria desenvolvela.
*Observacións de avaliación:
Segundo o caso, serían personalizadas.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Todas as referencias fundamentais están conseguibles on line.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías