Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Development and Prevention of Addictive Behaviours |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Development and Prevention of Addictive Behaviours | Code | 652G03035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Recoñecer a problemática das adicións como unha responsabilidade socio-comunitaria. | A1 A14 A17 |
B3 |
C4 C8 |
Discriminar os límites existentes entre a conduca normal e as conducas aditivas. | A14 |
||
Analizar os principais factores que interveñen, así como as pautas e liñas de actuación fundamentais, dirixidos á prevención das condutas aditivas. | A8 A12 |
||
Analizar os principais factores predispoñentes e precipitantes das condutas aditivas | A4 A5 |
B1 B2 |
|
Valorar a importancia da prevención das condutas aditivas no eido socio-comunitario. | A8 |
B5 |
C7 |
Deseñar e avaliar iniciativas e intervencións socioeducativas de carácter preventivo no campo das adicións. | A7 A21 |
B4 B6 |
C1 C6 |
|