Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Foundations of Speech Therapy Intervention |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Foundations of Speech Therapy Intervention | Code | 652G04005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñece e diferencia os conceptos fundamentais relativos aos trastornos da comunicación, da linguaxe, da fala, da voz e a audición e as funcións orais non verbais. | A6 |
B7 B9 |
|
Explica os conceptos e principios xerais da intervención logopédica, identificando e diferenciando segundo as súas competencias, así como as funcións de prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | A13 A14 A24 |
B16 B17 |
|
Identifica e diferencia as características da intervención logopédica nos ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario e asistencial... | A13 A16 A32 |
B7 B9 B16 |
C8 |
Comprende e analiza a profesión de logopeda, o seu obxecto e método, atendendo ás súa evolución histórica, características e á deontoloxía e lexislación actual para o exercicio profesional. | A14 A24 A32 |
B7 B9 B19 |
|
Demostra o manexo de instrumentos de recollida de información pertinentes para estudar a realidade que envolve á profesión do/da Logopeda. | A32 |
B16 B19 |
C8 |
Pon en práctica os coñecementos adquiridos acerca da profesión de Logopeda e a súa labor nas diversas institucións educativas, sanitarias e sociais. | A25 A32 |
B16 B17 B19 |
C1 C8 |
Pon en valor a importancia da investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | B19 |
C8 |
|