Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Psychology of Language Development |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Psychology of Language Development | Code | 652G04007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Aprender a aprender: aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, que lle permita asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | B2 B4 |
C7 |
|
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. | B3 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos psicolóxicos da Logopedia: o desenvolvemento da linguaxe, o desenvolvemento psicolóxico, a Neuropsicoloxía da linguaxe, os procesos básicos e a Psicolingüística. | A2 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos lingüísticos da Logopedia: Fonética e fonoloxía, morfosintaxe, semántica, pragmática, sociolingüística. | A3 |
||
Adquirir un coñecemento práctico para a avaliación logopédica. | A8 A26 |
||
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). | A18 A28 |
||
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | B1 |
||
Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. | B5 |
||
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar. | B24 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | A32 |
B13 |
C3 |
|