Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Developmental Disorders |
Contents |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Developmental Disorders | Code | 652G04012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Conceptos xerais básicos 2.Os Trastornos do Espectro Autista (TEA). 3.As alteracións da Parálisis Cerebral (PC). 4.As alteracións da Discapacidad Intelectual (DEI). 5.As alteracións da Sordoceguera. |
1.1. Concepto de alteración lingüística. 1.2. Elementos a ter en conta no campo das alteracións da linguaxe. 1.3.Factores causantes de alteracións lingüísticas. 1.4.Clasificación e descrición delas alteracións lingüísticas. 2.1. A Síndrome autista clásico: Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales . 2.2. A Síndrome de Asperger: Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales. 3.1.Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes en parálisis cerebral. 4.1.Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes dean a discapacidad intelectual. 5.1. Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes en sordoceguera |
|