O desenvolvemento das persoas depende da estimulación temperá que se proporciona ao longo dos primeiros anos de vida. No ámbito da discapacidade estes apoios en medidas de atención temperá son fundamentais para a adquisición e desenvolvemento dos procesos e funcións psicolóxicas do ser humano. O desenvolvemento humano que se dá ao longo do ciclo vital necesita de estimulacións adecuadas en momentos puntuais e nos seus primeiros momentos son esenciais para evitar alteracións posteriores.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se farán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Portafolio do alumno
Atención personalizada
Recensión bibliográfica
*Metodoloxías docentes que se modifican
A discusión dirixida farase a través de Teams. A Proba de resposta múltiple farase a través de Moodle
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams no horario de titorías
4. Modificacións na avaliación
Non hai. Mantense os criterios da guía docente
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que a referencia ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesións que houbo presencialidade ata o momemto no que se suspendeu a actividade presencial
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non é necesaria
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías