Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Introduction to Spanish Sign Language |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Introduction to Spanish Sign Language | Code | 652G04041 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Aspectos sociolingüísticos das linguas de signos: a lingua de signos española (LSE) | 1.1. Linguas naturais 1.2. Linguas minoritarias e minorizadas 1.3. Linguas ágrafas 1.4. As comunidades de signantes: a comunidade xorda e xordocega 1.5. A normalización lingüística da LSE: a Ley 27/2007. |
2. Aspectos gramaticais das linguas de signos: particularidades da LSE | 2.1. A fonoloxía: parámetros formativos 2.2. O uso do espacio sígnico 2.3. Compoñentes non manuais (CNM) 2.4. Os clasificadores e a cuantificación 2.5. A orde de constituíntes |
3. A expresión en LSE | 3.1. Presentámonos: dar información persoal e familiar 3.2. As miñas rutinas: empregar léxico cotiá en LSE para expresar accións habituais do eido universitario e profesional 3.3. Os meus gustos e preferencias: formular peticións e desexos relacionados có ámbito de actuación |
4. A comprensión en LSE | 3.1. Presentámonos: comprender información persoal e familiar 3.2. As nosas rutinas: recoñecer léxico cotiá en LSE para comprender accións habituais do eido universitario e profesional 3.3. Os nosos gustos e preferencias: responder axeitadamente a peticións e desexos relacionados có ámbito de actuación |
5. A interacción en LSE | 3.1. Presentámonos: dialogar sobre información persoal e familiar 3.2. As nosas rutinas: conversar sobre accións habituais do eido universitario e profesional 3.3. Os nosos gustos e preferencias: intercambiar información persoal e profesional relacionada có ámbito de actuación |
6. As linguas de signos no ensino da poboación infantil con xordeira | 6.1. Privación lingüística, semilingüismo e xordeira 6.2. Beneficios da adquisición temperá como L1/L2 6.3. Linguas de signos e prótesis auditivas 6.4. Linguas de signos e sistemas alternativos/complementarios a comunicación (SAAC) 6.5. Sistemas de escritura das LS: signoescritura e SEA (LSE) |
|