Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012) |
Subjects |
Comprehensive Care for People with Spinal Cord Injury |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Comprehensive Care for People with Spinal Cord Injury | Code | 653862214 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer e comprender o rol dos diversos profesionais de ciencias da saúde nas unidades hospitalarias de lesión medular. | AR3 AR4 AR5 |
BC1 BC2 BC4 BC5 BC6 |
CC1 CC4 CC7 CC8 |
Coñecer e comprender como afecta a lesión medular á persoa nos aspectos físicos, psicolóxicos, sociais e laborais. | AR3 AR4 AR5 |
BC2 BC5 BC6 BC7 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
Coñecer e comprender a valoración e a análise de diversas etioloxías que orixinan lesión medular. | AR3 AR4 AR5 |
BC2 BC5 BC6 BC7 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
Coñecer e comprender os diversos síndromes medulares, en especial os que orixinan discapacidade. | AR3 AR4 AR5 |
BC2 BC5 BC6 BC7 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
Coñecer e comprender os aspectos de intervención e reinserción socio-laboral da persoa con lesión medular. | AR3 AR4 AR5 |
BC2 BC5 BC6 BC7 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
Comprender e aplicar técnicas estatísticas, informáticas (redes, data minig,…) que poidan predicir aspectos etiolóxicos, diagnósticos e, en especial, prognósticos na rehabilitación integral das persoas con lesión medular. | AR3 AR4 AR5 |
BC1 BC2 BC4 BC5 BC7 |
CC1 CC8 |
Integrar coñecementos das unidades de lesión medular para emitir e formular xuízos, a través da análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas. | AR3 AR4 AR5 |
BC1 BC2 BC4 BC5 BC7 |
CC1 CC8 |
Comunicar os coñecementos a públicos especializados e non especializados, cos seus colegas, coa comunidade académica no seu conxunto e coa sociedade en xeral. | AR3 AR4 AR5 |
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC7 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
|