Esta materia pretende aproximar aos alumnos á Interpretación como método de difusión do patrimonio natural e cultural ao público, así como facer que se familiaricen coas principais técnicas empregadas no citado método e que aprendan a levar á práctica o seu uso a través da planificación interpretativa.
Ademáis de proporcionar uns coñecementos básicos e xerais sobre a materia, preténdese analizar a Interpretación na súa relación co ámbito turístico e a súa aplicación no terreo laboral.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá cambios nos contidos
2. Metodoloxías
• Metodoloxías docentes que se manteñen: Clase maxistral, titorías
• Metodoloxías docentes que se modifican: Clase maxistral e titorías impartiranse de xeito on line. Estas últimas moito máis personalizadas.
Todos os materiais estarán colgados na plataforma Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Clase on line (Teams)
Titoría (Teams e correo electrónico)
Mantense o horario de clase
e faranse as titorías que o alumnado precise.
4. Modificacións na avaliación
Traballo tutelado 1 30% Lectura dun libro e ficha de lectura
Traballo tutelado 2 30% Traballo individual de análise dun documental interpretativo
Traballo tutelado 3 40% Traballo individual. Presentación oral dun tema baseada nos principios e medio de Interpretación.
Observacións de avaliación:
Mantense a avaliación por traballos.
O traballo en grupo, en caso de confinamento, será substituído por un traballo individual dadas as limitacións producidas pola situación. Tamén será simplificado, eliminando a obligatoriedade de facer a visita in situ. Este último traballo irase preparando ao longo das clases impartidas on line durante o confinamento.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Mantense a mesma bibliografía, posto que xa se lles indican moitas referencias on line e dase o visto bo ao emprego da bibliografía dispoñible na rede.
Nas clases e titorías vanse indicando numerosas referencias, que serían excesivas para enumerar aquí.
No seguinte enlace pódese descargar unha guía dos principais recursos bibliográficos existentes nesta materia:
http://www.mapama.gob.es/es/ceneam/recursos/pag-web/guia-lecturas-interpretacion_tcm7-437131.pdf
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías