Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer procesos, métodos e técnicasde restauración, rehabilitación, acondicionamento.Coñecer patoloxías, mantemento e conservación dos edificios en xeral e en particular con alusións concretas uo espécificas o patrimonio inmobiliario xa sea a escala mundial,estatal, rexional uo provincial.
Coñecer a lexislación de obrigado cumplemento sobre da materia en estudo |
A4
|
|
|
Coñecer a evolución histórica dos materiais, tecnoloxías, procedementos, métodos, sistemas e elementos construtivos. |
A5
|
|
|
Aplicar as técnicas, interpretar resultados e tomar decisións para o control da calidade da obra. |
A19
|
|
|
Aplicar as técnicas de xestión da calidade, xestión ambiental e construción sostible. |
A20
|
|
|
Planificar e xestionar a conservación, mantemento, explotación e uso do edificio así como a inspección técnica deste. |
A24
|
|
|
Elaborar estudos, certificados, ditames, documentos e informes técnicos. |
A29
|
|
|
Redactar, analizar, controlar, xestionar e desenvolver proxectos técnicos. |
A31
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B1
|
|
Capacidad de organización y planificación |
|
B2
|
|
Capacidade para a busca, análise, selección, utilización e xestión da información. |
|
B3
|
|
Capacidade para a resolución de problemas |
|
B5
|
|
Capacidade para a toma de decisións. |
|
B6
|
|
Capacidade de traballo en equipo. |
|
B7
|
|
Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinar. |
|
B8
|
|
Recoñecemento e apreciación da diversidade e a multiculturalidade. |
|
B11
|
|
Razoamento crítico. |
|
B12
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
|
B16
|
|
Motivación pola calidade. |
|
B21
|
|
Sensibilidade cara a temas de seguridade laboral, accesibilidade, sostibilidade e medioambiente |
|
B22
|
|
Capacidade de comunicación a través da palabra e da imaxe. |
|
B27
|
|
Capacidade de improvisación e adaptación para enfrontarse a novas situacións. |
|
B28
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma. Potenciarase o uso de linguas estranxeiras, como por exemplo o inglés. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
|
|
B30
|
|
|
A26
|
|
|
|
|
B26
|
|
|
|
B29
|
|
|
A18
|
|
|