Estudo dos textos técnicos en inglés relacionados coa edificación
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: Temas 6,9 y subtemas 9-11 non entrarán nos contenidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Lectura de textos técnicosey aspectos gramaticales, de léxico e organización do discurso técnico
*Metodoloxías docentes que se modifican: Presentacions orais presenciais e realización de tareas na aula. Se realizarán por Teams
Presentación de dous traballos
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Mails e Moodle para notificar aspectos da materia
4. Modificacións na avaliación:1ª Oportunidade: Traballo 4 páxinas sobre tema de construcción 50%.
Evaluación continua50%
2ª oportunidade: Traballo 4-6 páginas e presentación oral nol caso do alumnado que non realizara las actividades do curso :100%
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías