Guia docenteCurso Facultad de Humanidades y Documentación |
Grao en Humanidades |
Asignaturas |
Historia de España Contemporánea |
Resultados de aprendizaje |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Historia de España Contemporánea | Código | 710G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Cuarto | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Coñecer as metodoloxías e ferramentas adecuadas para a elaboración de traballos. | A11 A20 A23 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
|
Coñecer as fontes de información utilizadas na Historia de España Contemporánea. | A4 |
B1 B2 B3 |
|
Aprender a expor oralmente e por escrito. | B3 |
C1 C9 |
|
Promover a través do coñecemento un mellor exercicio da cidadanía. | C4 C6 C7 |
||
Tomar consciencia da necesidade de unha aprendizaxe continua. | C7 C8 C9 |
||
Coñecer os acontecimentos e procesos mais relevantes na Historia Contemporánea de España. | A1 A2 A3 |
||
Coñecer as continuidades e mudanzas na Historiade España Contemporánea . | A6 A7 A8 |
||
Conocer las continuidades y mudanzas en la Historia de España Contemporánea . | A6 A7 A8 |
||
Conocer las fuentes de información utilizadas en la Historia de España Contemporánea. | A4 A20 A23 A24 |
B1 B2 B3 |
|
Conocer los acontecimientos y procesos más relevantes de la Historia de España Contemporánea. | A1 A2 A3 |
||
Conocer las metodologías y herramientas adecuadas para la elaboración de trabajos. | A11 A20 A23 A24 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
|
Aprender a exponer oralmente y por escrito. | B3 |
C1 C9 |
|
Fomentar a través del conocimiento un mejor ejercicio de la soberanía | C4 C6 C7 |
||
Tomar conciencia de la necesidad de un aprendizaje continuo. | C7 C8 C9 |
|