Estudio de la arquitectura y artes plásticas en la Antigüedad Clásica, desde el Período Prehelénico hasta la caída del Imperio romano de Occidente en el s. V
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican
2. Metodoloxías
• Metodoloxías docentes que se manteñen
As metodoloxías docentes se manteñen provisionalmente, en caso de novo confinamento se modificarían segundo o seguinte:
• Metodoloxías docentes que se modifican
Cambia a sesión maxistral que ao non poder ser presencial se muda pola entrega ao alumnado dos temas e imaxes necesarias para o desenrolo da materia. Completando con vídeos explicativos e artigos en Pdf
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle e coreo electrónico Poden poñerse en contacto ca profesora en calquera momento, non é preciso que usen só o horario fixado de tutorías e clases.
4. Modificacións na avaliación
Metodoloxía Peso na cualificación Descrición
Traballos tutelados 40 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Os traballos basearánse en temas do programa e profundizarán a parte teórica
Proba de ordenación 30 Proba onde se presenta unha serie de elementos ou datos que teñen que ordenarse segundo un criterio dado no enunciado (cronolóxico, lóxico, xeográfico, cuantitativo, cualitativo, etc.).
Lecturas 10 Lectura e reflexión persoal sobre textos que la profesora entrega con los temas
Tarefas interactivas 20 Búsqueda de información sobre obras de arte do programa que deben ser entregadas a través de moodle
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Daránse prioridade a material en pdf ou recursos web
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías