Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2018) |
Asignaturas |
Prcoceso Integral do Proxeto do Buque |
Recomendacións |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Prcoceso Integral do Proxeto do Buque | Código | 730496201 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Aínda cando o que se indica acontinuación correspóndese cos criterios de comportamento e actitude ante osasuntos expostos por parte dos profesores encargados desta docencia durantetodos os anos nos que impartimos este curso, por imperativo legal vémonos obrigados a especificar en concreto oseguinte: ?Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostido e cumprir coobxectivo da acción número 5: ?Docencia e investigación saudable e sustentableambiental e social? do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": A entrega dos traballosdocumentais que se realicen nesta materia: · Solicitaranse en formato virtual e/ou soporteinformático · Realizarase a través de Moodle, en formatodixital sen necesidade de imprimilos · En casode ser necesario realizalos en papel: - Non se empregarán plásticos - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. Ademais: · Débese de facer un uso sustentable dos recursose a prevención de impactos negativos sobre o medio natural · Débese ter en conta a importancia dos principioséticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoaise profesionais. · Incorpórase perspectiva de xénero na docenciadesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía deautores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos ealumnas…). · Traballarase para identificar e modificarprexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos efomentar valores de respeto e igualdade. · Deberanse detectar situacións de discriminacióne proporanse accións e medidas para corrixilas. . Facilitarase a plena integración do alumnado que porrazón físicas,sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimentendificultades a un accesoaxeitado, igualitario e proveitoso á vidauniversitaria. |
|