Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2018) |
Subjects |
Logistics, Distribution and Maritime Transport |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Logistics, Distribution and Maritime Transport | Code | 730496212 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Supervised projects | Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?. É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe o profesor de titor. |
Case study | Estudo de caso Metodoloxía onde o suxeito afronta a descrición dunha situación específica que supón un problema que ten que ser entendido, valorado e resolto por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión. O alumno está situado antes dun problema específico (caso), que describe unha situación real de vida profesional e debería ser capaz de analizar unha serie de feitos, referidos a un determinado campo de coñecemento ou acción, para alcanzar unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Guest lecture / keynote speech | Sesión magistral. Exposición oral complementada con o uso dos medios audiovisuais e a introducción de algunas preguntas dirixidas a os estudiantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendixaje. |
Objective test | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Problem solving | Resolución de problemas Técnica pola que se debe resolver unha situación problemática específica, baseada no coñecemento que se traballaron, isto pode ter máis dunha solución posible. |
|