Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Narrative Design |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Narrative Design | Code | 730529003 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Introducción | -Estruturas narrativas clásicas -Xéneros -Conceptos básicos da linguaxe audiovisual -Narrativa lineal vs narrativa non lineal -Crossmedia e transmedia |
2. Narración e personaxes | -Historia, trama e tema. -Conflicto e tensión. O dilema. -Arquetipos e personaxes -Diálogos -Recursos narrativos |
3. Deseño narrativo para videoxogos | -Tipoloxía de xogadores -Estruturas narrativas nos videoxogos. -Deseño da narración interactiva. -Outras formas de contar a historia: Cutscenes e narrativa ambiental. |
4. Narrativa e experiencia de xogo | -Game story vs player story -Player Agency -Soportes e experiencia de usuario |
5. O traballo de deseño narrativo en videoxogos | -Equipo e roles -Documentos de deseño narrativo |
|