Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Environment Design |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Environment Design | Code | 730529012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Afondar nas potencialidades do deseño visual e sonoro para a narrativa dun videoxogo e a súa xogabilidade | AJ10 AJ11 AJ18 |
BJ2 BJ14 |
CJ1 CJ4 |
Deseñar a escenografía dun videoxogo atendendo ao xénero e en coherencia co seu deseño narrativo e xogabilidade. | AJ10 AJ17 AJ18 AJ19 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ11 BJ12 |
CJ1 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 |
Enfrontarse ao deseño sonoro dun videoxogo tanto no que respecta á creación de espazos como á selección de música e os sons-acción, dende unha perspectiva estética e/ou funcional. | AJ10 AJ11 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8 |
Abordar o deseño e creación de obxectos de atrezo específicos para cada contorna tendo en conta o deseño narrativo, xogabilidade e personaxes do videoxogo. | AJ10 AJ11 AJ17 AJ18 AJ19 |
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ6 BJ11 BJ12 BJ14 |
CJ1 CJ2 CJ4 CJ6 CJ7 CJ8 |
Crear as contornas, escenografías e ambientación dun videoxogo, tanto dende unha perspectiva visual como sonora. | AJ11 AJ17 AJ18 |
BJ2 BJ5 BJ6 BJ12 BJ14 |
CJ2 CJ6 CJ8 |
|