Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Captura de Movemento |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Captura de Movemento | Código | 730529020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Prácticas de laboratorio | Prácticas nas que os alumnos aprenderán a axustar e calibrar o sistema, adquirir un movemento e aplicarllo a un personaxe |
Traballos tutelados | Desenvolvemento do proceso completo, de forma autónoma, desde a captura á animación dun personaxe |
Seminario | Charla dun experto na materia |
Sesión maxistral | Explicación das diferentes tecnoloxías de captura de movemento e a súa aplicación aos videoxogos |
|