Comprensión e dominio dos conceptos básicos sobre as leis xerais da mecánica, termodinámica, campos e ondas e electromagnetismo, así como da súa aplicación para resolver problemas propios da enxeñaría.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
NON SE MODIFICAN
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
SESIÓN MAXISTRAL NO PRESENCIAL
*Metodoloxías docentes que se modifican:
SOLUCIÓN DE PROBLEMAS VIA TEAMS. PRÁCTICAS DE LABORATORIO VIRTUAIS: O PROFESOR FACILITARÁ DATOS EXPERIMENTAIS E O ALUMNADO CUBRIRÁ O INFORME DE CADA PRACTICA DE ACORDO AO INDICADO NOS GUIÓNS DE PRACTICAS E ENTREGARAOS NA TAREFA CORRESPONDENTE DE MOODLE, CADA UNHA NA SÚA DATA PREVISTA DE
REALIZACIÓN.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
-TITORÍAS VÍA EMAIL O REUNIÓN VIA TEAMS PREVIA CITA POR CORREO.
-TEST DE AUTOEVALUACIÓN DE TEORÍA CON ACCESO PERMANENTE EN MOODLE
4. Modificacións na avaliación:
AS PROBAS OBXECTIVAS SERÁN NON PRESENCIAIS.
*Observacións de avaliación:
PROBAS DE TEORÍA: CUESTIONARIOS DE RESPOSTAS CURTAS TIPO TEST (VERDADEIRO/FALSO, RESPOSTA MÚLTIPLE OU COMBINACIÓN DELAS), VIA MOODLE.
PROBAS DE PROBLEMAS: RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS DE VARIOS TEMAS E ENVÍO DE SOLUCIÓNS E CÁLCULOS Á TAREFA CORRESPONDENTE DE MOODLE.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
SE AS CONDICIÓNS IMPOSTAS NA CONTINXENCIA IMPIDE O ACCESO Á BIBLIOTECA, O PROFESOR FACILITARÁ BIBLIOGRAFÍA ONLINE OU DOCUMENTACIÓN EN FORMATO DIXITAL SIMILAR Á PROPOSTA NA GUÍA DOCENTE
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías