Coñecemento do medio mariño e a súa reglamentación (Convenio Marpol), contaminación mariña e impacto ambiental. Xestión da calidade e xestión medioambiental en buques.
Plan de continxencia
1. Non realizaranse cambios nos contidos.
2. Metodoloxías Docentes que se manteñen: Sesión maxistral, traballos tutelados, solución de problemas e proba mixta.
3. Metodoloxías Docentes que se modifican: Saídas de campo que non se realizarán xa que a evaluación destes coñecementos incorporánse á proba mixta. As prácticas de laboratorio non se impartirán de manera presencial. Intentarase impartir de manera virtual, e se no fose posible, a evaluación destes coñecementos, relativos a esta metodoloxía, se incorporan á proba mixta.
4. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: A través do correo electrónico o Teams según as necesidades do mesmo.
5. Modificaciones na Avaliación: Aplícase a mesma avaliación que aparece na guía docente sen Plan de continxencia, tanto para o alumnado de dedicación a tempo completo como para o alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica, ca excepción de que as notas das actividades que non se imparten se incorporará á nota da proba mixta como indicase no apartado 3. Se non poden impartirse, a valoración da proba mixta será de 7 polo que para aprobar a asignatura será necesario obter un mínimo de 3,5 puntos no examen sobre 7 para valorar as outras actividades.
6. Modificaciones da bibliografía: Non se realizarán cambios
7. Se as circunstancias sobrevidas non fosen de confinamento total, pero sí dunha precaución maior á situación normal de presencialidad, poderase impartir unha docencia non presencial a través da Plataforma Teams para garantir a saúde do profesorado e do estudiantado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías