O obxectivo xeral desta materia é a formación dos estudantes para realizar investigacións empíricas sociais dentro da área de coñecemento de Relacións Laborais e Recursos Humanos. Dado o carácter eminentemente práctico da materia, esta materia tamén pretende orientar aos estudantes na realización da memoria final do Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos. Para este obxectivo, non obstante, tamén é necesaria unha formación teórica básica en torno á metodoloxía, ás técnicas de investigación empregadas nas Ciencias Sociais, e especialmente a estatística.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías, agás a exposición oral, pero adaptándoas á nova situación, como se describe no seguinte apartado.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesións maxistrais: as sesións maxistrais serán substituídas por lecturas que se poñerán a disposición dos estudantes a través de Moodle.
Sesións prácticas: as prácticas mantéñense, pero serán desenvolvidas individualmente a partir de guías detalladas elaboradas polo profesor que faciliten a súa realización non presencial.
Obradoiro de análise e visualización de datos: levarase a cabo unha adaptación destes obradoiros para que poidan ser realizados de forma autónoma polo alumno. O profesor preparará ou seleccionará videotitoriais e outros materiais para que o alumno aprenda a usar o software de análise e visualización de datos. Dependendo das circunstancias, o paquete estatístico usado pode ser diferente do SPSS.
Proba obxectiva: a proba mantense no mesmo formato e data, pero farase en liña.
Portafolio de prácticas: as prácticas seguiranse realizando, pero comezarán a desenvolverse individualmente a partir de guías detalladas elaboradas polo profesor que faciliten a súa realización non presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: diario. A través deste medio, os estudantes poderán facer preguntas sobre calquera aspecto da materia.
Moodle: utilizaranse foros temáticos para facer preguntas e debater sobre o contido do tema.
Equipos: organizarase unha sesión semanal para aclarar dúbidas sobre o tema correspondente á semana anterior e sobre o contido das actividades prácticas en curso. Ademais, estableceranse horarios de titoría para consultas que se poden facer individualmente ou en pequenos grupos.
4. Modificacións na avaliación
As únicas modificacións na forma de avaliación que se realizarán serán as seguintes:
a) A proba obxectiva realizarase a través de Moodle.
b) O portafolio de prácticas entregarase nunha única entrega ao final do curso e, dado que non haberá exposicións orais, o portafolio asumirá o 60% da nota final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se farán cambios. Os estudantes xa terán todos os materiais de traballo dixitalmente en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías